Ez a weboldal sok más oldalhoz hasonlóan HTTP-sütiket használ a jobb működés érdekében. Amennyiben nem fogadsz el minden sütit, az oldal egyes pontjai nem biztos, hogy megfelelően működnek. A sütikről bővebben olvashatsz az Adatkezelési tájékoztatóban.
OK
Sütik engedélyezése
Működéshez szükséges sütik (Kötelező - a kiválasztás nem vonható vissza. Az elengedhetetlen sütik segítenek használhatóvá tenni a weboldalunkat azáltal, hogy engedélyeznek olyan alapvető funkciókat, mint az oldalon való navigáció és a weboldal biztonságos területeihez való hozzáférés. A weboldal ezen sütik nélkül nem tud megfelelően működni.)
Marketing - (facebook,youtube,linkedin,goolge)
Webáruház készítés
Webáruház készítés Budapest, Webshop készítés: Rohanó világunkban egyre növekvő arányban részesednek a webáruházak vásárlásainkból, az e-kereskedelem hihetetlen mértékben fejlődik. Olyan lehetőségeket nyitott meg, melyek korábban elképzelhetetlenek voltak, és melyek egész iparágak helyzetét alakítják át.
Hisszük, hogy egy mai modern kis- és középvállalat a jövőjét kockáztatja, ha nem ismeri fel időben az e-kereskedelemben rejlő lehetőségeket, és nem aknázza ki egy profi webáruház készítés előnyeit.
Egy webshop fő célja minél több idő megtakarítása, melyet vállalkozásunk profitabilitásának növelésére, vagy éppen a szeretteinkkel való együttlétre tudunk fordítani. Az idő tehát életünk egyik legfontosabb tényezőjévé vált!
Egy webáruház sikere sok mindenen múlik, de a legfontosabb, hogy az ügyfelek a lehető legkevesebb kattintással, minél gyorsabban, felhasználóbarát módon tudjanak vásárolni. Minél több időt takarítunk meg számukra a vásárlásaik során, annál több haszonnal számolhatunk a nap végén! Ráadásul még az is elképzelhető, hogy nem kell fenntartanunk üzlethelységet, ami további megtakarítást jelent.
Ezzel szemben a webáruház készítés árak nem is olyan jelentősek. Ha első alkalommal a webáruház fejlesztés árába nagyobb összeget rakunk bele, akkor ez a későbbiek folyamán sokszorosan meg fog térülni.
Úgy érzi, hogy vállalkozásával ideje lenne végre online vizekre evezni, de eddig tartott egy céges webshop létrehozásától? Ne aggódjon, ez manapság már egyáltalán nem ördöngösség! Adunk egy kis betekintést a folyamatba...
1. Találjon ki egy frappáns domain nevet a webshopnak. Ez nem lesz egyszerű, de megéri nem elkapkodni a döntést. Projektmenedzsereink szívesen segítenek a választásban, és elvégzik ön helyett a domain név foglalásának és cégre írásának technikai lépéseit.
2. A következő lépés a webtárhely létrehozása. Webshop csomagunk ezt díjmentesen biztosítja, nem kell önnek kutakodni a szolgáltatók között!
3. Ahhoz, hogy a webáruház hitelt ébresszen vállalkozása iránt, szükség lesz egy logóra és céges e-mail címekre. Amennyiben vállalkozása még nem rendelkezik saját logóval és arculattal, ezt is szakembereinkre bízhatja!
4. Készítsen vagy készítessen jó minőségű képeket és leírást a termékeiről - ezeket a könnyen kezelhető adminisztrációs felületünkön csupán pár kattintás lesz majd feltölteni!
5. Az alapszövegek után jöhetnek az olyan egyéb hasznos, vevőcsalogató menüpontok is, mint „Videóink”, „Cikkeink” és „Rólunk”. Ezek általában igen nézett rovatok egy webshopban.
6. A tartalom után összpontosítsunk a designra: ha van elképzelése a webáruház színeiről, stílusáról, elrendezéséről, ossza meg projektmenedzserünkkel! Ha nincs, vonja be nyugodtan az ötletelésbe, vagy bízza grafikusainkra! Meglévő webáruház sablonokat is használhatunk, így nem kell mindig üres lappal kezdeni.
7. A webáruház grafikai elemeinek elkészülte után mindent üres részt fel kell tölteni szöveges és képi tartalommal. Feltöltés és szerkesztés közben persze nyugodtan változtathat egyes szövegeken, csiszolhatja őket. Amennyiben a jövőben is bárminemű karbantartásra, frissítésre lesz szükség, természetesen bármikor felveheti velünk a kapcsolatot!
Ha a vásárlónak kérdése van a termékről, kiszállításról, könnyen megtalálja azt, aki élőszóban válaszol? Ugye az Ön válasza erre „IGEN”? Számtalan olyan hibát ejthet, amiktől a vásárlók jelentős része a falnak megy, vásárlás helyett. A webáruház készítés ára, fejlesztési költségei Budapesten nem ezeken a jól...
Online vásárolni gyorsabb, egyszerűbb és kényelmesebb. A mai világban sokkal könnyebben el tudjuk intézni a vásárlást az interneten, mert a fotelből ülve akár telefonnal a kezükben tudunk rendelni most már szinte bármit, amit a legtöbbször házhoz is szállítanak futárszolgálattal. Nincs is ennél egyszerűbb és kényelmesebb...
Az okos telefonok és a táblagépek sebes elterjedésével ma már evidens, hogy egy webshop minden eszközre optimalizáljunk. Pillants csak rá a saját webáruházadra! Minden méretű kijelzőn megjelenik tökéletesen? Nincs annál idegesítőbb dolog mobilos böngészés közben, mint amikor keresés során rábukkanunk egy webshopra, mely reményeink...
A reszponzív design a webáruházaknak egy olyan tulajdonsága, amelyik rugalmasan alkalmazkodik a különböző eszközök képernyőjének méretéhez annak érdekében, hogy optimális megjelenést biztosítson a felhasználónak minden barangolásra alkalmas eszközön, legyen az desktop, laptop, mobil, vagy tablet. A...
Ez a 3 másodperces webáruház sebesség-érték egy kis félelemre adhat okot, tekintve, hogy most egy átlagos webshop mintegy 19 másodpercig töltődik 3G hálózaton, de 4G-n is 14 szekundumig tart a megjelenése. A webáruházak 77 százalékának egyébként 10 másodpercnél hosszabb időt vesz igénybe a betöltődése. És ezek...
A sebesség a webáruházak tekintetében mindig is fontos összetevő volt, azonban ahogy telik-múlik az idő, úgy lesznek egyre súlyosabbak a követelmények. A Webdesigner Depot szerint 2011-ben egy 5 másodperces betöltési idővel még a világháló 25 százalékánál gyorsabbak voltunk, 2,9 másodperccel pedig az felénél. Mára azonban már...
A webshop sebesség rendkívül fontos dolog a felhasználói élmény és így a konverziók, vagyis a bevételeid szempontjából. Az emberek főleg a gyors webáruházakat preferálják. Amikor villámgyorsan elérik az általuk keresett tartalmat. A gyorsaság jó a felhasználói élmény nézőpontjából, de jó a keresőoptimalizálás miatt is. Jó...
A webáruház készítés előzményei Egy átlagos ember számára néhány alapvető információt szükséges figyelembe venni ahhoz, hogy a webshop készítését érdemben követni tudja. A laikus számára az egyértelmű dolgok az addig látott webáruházak működéséből fakadnak, de a fejlesztő munka, mely legtöbbször egy...
A költségtakarékos kialakítás saját megtakarításunk részeként jelentkezhet, ennek keretében nem külső céget, hanem saját Kútfőből merített dizájnt és tartalmat jelenítenek meg. A költségvetés ennek megfelelően szinte csak az időráfordítást jelenti. Attól függően, hogy cégünk számára milyen értékes a...