Folyamatosan fejlődik a webáruházak piaca
Online vásárolni gyorsabb, egyszerűbb és kényelmesebb.A mai világban sokkal könnyebben el tudjuk intézni a vásárlást az interneten, mert a fotelből ülve akár telefonnal a kezükben tudunk rendelni most már szinte bármit, amit a legtöbbször házhoz is szállítanak futárszolgálattal. Nincs is ennél egyszerűbb és kényelmesebb megoldás. Nagyon sok energiát és időt tudunk megspórolni az interneten való vásárlással. Nem kell utazni sehova, nincs sorban állás, nincsenek tömegek, nincs idegeskedés.
Közelednek az ünnepek!
Az ünnepek közeledtével nem csak a boltokban, hanem az online áruházakban is megnő a kereslet. Az ünnepek közeledtével a boltokban megnövekedik a várakozási idő a kasszáknál, pultoknál. Ezt is nagyon jól elkerülhetjük, ha online vásárolunk. Több nagyobb webáruház is szokott így az ünnepek előtt akciókat/kiárusításokat tartani melyek hatalmas népszerűségnek szoktak örvendeni a vásárlók körében. A legtöbb esetben ilyen akciók alkalmával azok az emberek is vásárolnak, akik még soha sem rendeltek online. Ehhez persze elengedhetetlen, hogy világszerte rohamosan nő a tisztességes és megbízható web áruházak száma.
Mik, azok az érvek, amik a webáruház indítása mellet szólnak?
1. Rohamosan nő a webáruházak népszerűsége és száma, úgy csökken a webáruház készítés díja is. Manapság már alacsonyabb befektetési összeg is elegendő lehet egy online vállalkozás elindításához.
2. Az webáruház a nap 24 órájában nyitva tart, így vevőink akár éjszaka is nézelődhetnek kínálatunkban és persze vásárolhatnak is.
3. Hatalmas előnyt jelent, hogy pld a földrajzi akadályok sem jelentenek gátat abban, hogy valaki nálunk vásároljon meg egy olyan terméket, amit amúgy nem vásárolna meg.
4. Az sem akadály, hogy ha a potenciális vásárlók más nyelvet beszélnek, mert a webáruházat akár több nyelvre is le lehet fordítani.
5. A webáruházak mellé passzol egy adminisztrációs felület ahol minden vásárlónkról, árukészletről, aktuális akciókról, új termékekről, közölhetünk információt az érdeklődőkkel.
6. Egyes nagyobb rendszerek segítségével nyomon követheted, a látogatóid szokásait pld.: mennyi ideig tartózkodnak a webshopban? milyen cselekmény után hagyják el a webshopot? mit tesznek a kosárba és mit vesznek meg belőle.