Most kellene HTTPS-re váltani annak, aki még nem tette
Elképesztő intenzitással emelkedik a https keresési találatok száma a keresőoptimalizálásban a Google...
Elképesztő intenzitással emelkedik a https keresési találatok száma a keresőoptimalizálásban a Google...
A https Gary Illyes, a Google alkalmazottja szerint egy minőségi jelzés. Ezért van nagy hangsúlya a keresőoptimalizálásban. Ha minden más tényezőt nézve...
Összegyűjtöttünk 3 olyan marketing mutatót, amit egyszerűen nem érdemes figyelembe venni, ugyanis tulajdonképpen semmilyen értékes információt nem tartalmaznak. Ettől függetlenül mégis vannak páran, akik még mindig hisznek ezekben,...
Például akkor, amikor egy komoly összegért elkészítettük a weboldalunkat, de az valahogy nem úgy szuperál, ahogy elképzeltük. Nem eredményes, vagyis nem hozza a konverziókat, holott pont ez lett volna a célunk vele.
Most nem arra gondolok, hogy milyen profilképet állítottál be a közösségi médiában, és hogy azon mennyire mutatsz jól rajta. Hanem arra, hogy a vállalkozásod Facebook oldalával és annak megjelenésével mennyire törődsz.
Adott esetben igen. Legalábbis vannak, akik ezt az utat választják. Szerintünk azért előbb-utóbb érdemes elkészíttetni egy weboldalt is, hogyha vállalkozásunkkal nagyobb sikerre és bevételre vágyunk,
A sebesség fontosságának van egy másik része is. Mégpedig az, hogy a Google milyen sebességgel tudja feltérképezni a megtekintett weboldalt. Ez nem egy közvetlen rangsorolási szám, csak azt...
Barack Obama amerikai vezető kampányában oldalának betöltési idejét 5 másodpercről két másodpercre javították. Ez 14 százalékkal növelte a konverziót, és...
Akár már a startnál is: egy weboldal ugyanis már a születésekor elvérezhet. Ám ha szerencsénk van és egy jól összerakott, trendi weblap tulajdonosai lettünk, akkor is tudnunk kell, hogy ez magától még nem fog eredményeket hozni,...
Eredmények. Eredmények. És eredmények. Nagyjából bátran állíthatjuk, hogy mindenki erre vágyik, az élet minden területén, s nincs ez másként a keresőmarketingben sem. Na, ott főleg!