Te szép vagy a Facebookon vagy csapzott a megjelenésed?
Most nem arra gondolok, hogy milyen profilképet állítottál be a közösségi médiában, és hogy azon mennyire mutatsz jól rajta. Hanem arra, hogy a vállalkozásod Facebook oldalával és annak megjelenésével mennyire törődsz. Például odafigyeltél-e arra, hogy az általad megosztott linkek mellett milyen szöveg és kép van.
A Facebookra posztolás buktatói
Most biztosan pörgeted le magad előtt, hogy hogyan is szoktad kitenni például a legújabb cikkedet a Facebook oldaladra. Valószínűleg az alábbiak szerint jársz el: egy laza Ctrl C és Ctrl V mozdulattal beszúrod weboldalad linkjét a Facebook oldaladra, gyorsan begépelsz hozzá valami olyan frappánsnak ítélt szöveget, minthogy „Íme, a legújabb cikkem” és már nyomsz is a közzététel gombra. Tádám! Sajnos a fanfár ez esetben elmaradhat, ugyanis ez az eljárásmód nem érdemel csillagos ötöst.
Így posztolj a Facebookra
Ha legközelebb közzé akarsz tenni egy linket a Facebook oldaladon, akkor áldozz a műveletre egy kicsivel több időt. Hidd el, megéri. Tudnod kell, hogyha egy linket beillesztesz a Facebook oldaladhoz, akkor a Facebook automatikusan generál hozzá egy címet, egy kis bevezető szöveget és persze egy fotót is. De ezekkel nem kell beérned, hanem készíts hozzá egyedi tartalmat. Vagyis írd át a címet és a bevezető szöveget is olyanra, ami időszerű és előmozdíthatja a céljaidat. Ezek után cseréld le az automatikusan betöltött képet is olyanra, ami a témához aktuálisan kapcsolódik és megkapó látványú. Ezen kívül arra is figyelj, hogy ennek a képnek a mérete kötött, vagyis olyan méretet használj, amit a Facebook szeret, mert csak úgy lesz esztétikus a végeredmény.
A Facebook posztoknál is legyél maximalista
Az igazán maximalisták a programozójukkal beállíttatnak egy konkrét fotót és szövegrészletet, hogy a Facebook mindig azt húzza be automatikusan. És így, hogyha nagy rohanásban vannak és nincs idejük átírogatni a szöveget és a fotóval törődni, akkor sem kell aggódniuk, hogy olyan megjelenítés kerül közzétételre, amit nem szeretnének. Természetesen az a legjobb, hogyha mindig szánunk időt a Facebookra posztolásra és egyedi szöveges, illetve képi tartalmakkal tesszük különlegessé Facebook oldalunkat.