SEO rangsorolási tényezők 1. rész
A SEO rangsorolási jelzések nem nyilvánosak, ezért csak következtetni lehet, illetve lesni a Google szakembereinek nyilatkozatait a keresőoptimalizálással...
A SEO rangsorolási jelzések nem nyilvánosak, ezért csak következtetni lehet, illetve lesni a Google szakembereinek nyilatkozatait a keresőoptimalizálással...
Valami történt az elmúlt időszakban a keresőoptimalizálásban a Google találati oldalain, de biztosat senki nem tud. Feltételezhető, hogy a Pingvin algoritmus frissült, de más...
Amerikában a legnagyobb 5 oldal közül négy (Wikipedia, Amazon, Facebook és YouTube) már https-t használ, egyedül a Yelp tartozik még ezzel. Nyilván a váltás nem minden esetben könnyű, különösen a nagyobb site-ok esetében, így...
Elképesztő intenzitással emelkedik a https keresési találatok száma a keresőoptimalizálásban a Google...
A https Gary Illyes, a Google alkalmazottja szerint egy minőségi jelzés. Ezért van nagy hangsúlya a keresőoptimalizálásban. Ha minden más tényezőt nézve...
A keresőoptimalizálás Budapesten is kikerülhetetlen, akárcsak a világ többi részén, hiszen mi, magyarok is szeretnénk, hogyha a weboldalunk minél előkelőbb helyezést érne el a Google...
Napjainkban rengeteg keresőmarketing ügynökség közül válogathatunk, akik keresőoptimalizálással foglalkoznak. De melyek is ezek a szolgáltatások? Most ezek...
Előfordulhat, hogy a weblaptulajdonosok hónapok után se tapasztalnak jó eredményeket, pedig rengeteg időt, pénzt és energiát fektettek bele. Általában ők követnek el hibákat, még a legelején.
Sokan keverik a keresőmarketing és a keresőoptimalizálás fogalmát, és egymás szinonimájaként alkalmazzák a kettőt. Tévesen. A különbség lényeges.
Általában nem azért hozunk létre weboldalt, hogy azt lássuk, hogy az a Google utolsó oldalának utolsó helyén pompázik. Sokkal inkább az a célunk, hogy a honlapunk a találati lista legelőkelőbb helyén vagyis az elsők között...