• blog
    Tudástár
Mire jó egy keresőmarketing ügynökség?

Mire jó egy keresőmarketing ügynökség?

Többek között arra, hogy vállalkozásunk weboldalát fejlessze, hirdetéseket építsen rá és lényegében felpörgesse a nyereséget.

Napjainkban rengeteg keresőmarketing ügynökség közül válogathatunk, ha úgy döntünk, hogy igénybe vesszük a szolgáltatásaikat. De melyek is ezek a szolgáltatások? Most ezek közül kettőt válogattunk ki, de persze vannak ügynökségek, mely tevékenységi köre még szélesebb.
 

Miben segíthet egy vállalkozásnak egy keresőmarketing ügynökség?

 

1. Keresőhirdetéseket hoz létre


A PPC (kattintás alapon fizetett) kampányok létrehozásához nem mindenki ért, holott rendkívül hasznos eszközök ezek, hiszen például a Google AdWordsben és/vagy a Facebookon feladott hirdetésekkel tömérdek embert lehet elérni. Ha ennek a szegmensnek az erejét szeretnénk kihasználni vállalkozásunkban, de nem igazán tudjuk, hogyan is álljunk neki, akkor érdemes megbízni ezzel a feladattal egy keresőmarketing ügynökséget, mely legtöbbször az összes részfeladatot vállalja. Vagyis meghatározzák a stratégiát, megírják a hirdetések szövegeit, feladják a hirdetéseket, tesztelik őket, folyamatosan felügyelik a teljes kampányt, majd havonta elemzéseket készítenek részünkre az elért eredményekről.

Annak azonban nézzünk utána, hogy a kinézett keresőmarketing ügynökségnél ezeket a feladatokat olyan munkatársak végzik-e, akik a Google szigorú vizsgáztatási rendszerét sikeresen teljesítették – hogyha igen, akkor megnyugodhatunk, jó kezekben leszünk.
 

2. Keresőoptimalizál


Attól még, hogy egy weboldal létezik, még nem biztos, hogy látogatják. Sokan meg aztán főleg nem. Ha azt szeretnénk, hogy a vállalkozásunk weboldala minél jobb pozícióba kerüljön a Google listájában – ugyanis itt keresnek a legtöbben –, akkor azért bizony tennünk kell. Ezt a tevékenységet hívják keresőoptimalizásnak (rövidítve SEO-nak), melynek során a legfontosabb, hogy egyrészt a weboldal számára fontos kulcsszavakat meg kell határozni, másrészt a weblap összes szövegét és fotóit ezekre a kulcsszavakra szükséges optimalizálni.

Ez nem olyan bonyolult, mint amennyire hangzik, viszont valóban rengeteg időt és energiát emészthet fel. Ha erre nincs meg a kapacitás a vállalkozáson belül, akkor érdemes a feladatot kiszervezni és felkérni egy keresőmarketing ügynökséget. A SEO előnye, hogy nem reklámozás révén jutnak el az érdeklődők a weboldalunkra, így ők relevánsabb alanyok lehetnek.

Ha a fenti 2 feladattal megbízunk egy keresőmarketing ügynökséget és az hatékonyan, eredményesen végzi a munkáját, akkor biztosan számíthatunk arra, hogy vállalkozásunk látogatószámai, konverziói és így bevételei növekedni fognak.

Kérjen ajánlatot most!

Bármi kérdése van, hívja munkatársunkat,

vagy kattintson!