• Tudástár
Az a bűvös hatékonyság, ami a keresőmarketing célja

Az a bűvös hatékonyság, ami a keresőmarketing célja


Eredmények. Eredmények. És eredmények. Nagyjából bátran állíthatjuk, hogy mindenki erre vágyik, az élet minden területén, s nincs ez másként a keresőmarketingben sem. Na, ott főleg!

Az eredményes keresőmarketingre nagy a kereslet


Ám hiába olyan nagy az igényünk az eredményességre, ennek elérésére nem létezik egy egyszerű képlet, sőt, majdhogynem napról-napra bonyolódik a helyzet. Elég csak arra gondolni, hogy egy weboldal már a születésekor megbukhat. Ám ha nagy nehezen sikerült is egy naprakész, szép és kényelmesen használható honlapot létrehozni, az sajnos magától még mindig nem fog eredményeket hozni, legalábbis nem olyan sokat és nem olyan ütemben, ahogy az átlag ügyfél szeretné. Persze jogos elvárás, hogy a weboldal tulajdonos részéről, hogyha az a pénz, amit a weboldalába fektetett, minél előbb megtérüljön konverziók képében.

Túl sok szempontnak kell megfelelni


Számtalan szempontot kell figyelembe venni és megvalósítani ahhoz, hogy egy weboldal hatékony legyen. Ráadásul nincs erre egy 100 pontos konkrét lista, amelyen hogyha végigmegy az ember, akkor garantált a siker. Egy weboldal sikere ugyanis olyannyira összetett, hogy szükséges a folyamatos önvizsgálat és az új trendek szorgalmas elsajátítása.

Gondoljunk csak arra, hogy hiába vannak csillagos 5-ös kampányaink, hogyha ezek egy olyan weboldalra vezetnek, melyeken még a MEGRENDELÉS gombot is kínszenvedés megtalálni. Nyílván az ilyen látogatásokból nem sűrűn lesznek vásárlások. Ehhez hasonlóan hiába kiválóan keresőoptimalizált az oldalunk és a Google keresőjén előkelő helyen szerepel, hogyha a felhasználó nem érzi jól magát a weboldalon, nem kapja meg a kérdéseire a válaszokat és pikk-pakk bezárja az oldalunkat. Bizony, az ilyen látogatásokból sem sűrűn lesznek vásárlások. Pedig a kampányok és a SEO-zás mögött is súlyos munkaórák vannak, mégsem térülnek meg. Így bárki duplán kidobott pénzt láthat bennük.

Hogyan növelhetjük a weboldalunk hatékonyságát?


A fentiekből kiviláglik, hogy a keresőmarketing folyamatokat komplexen szükséges szemlélni, hiszen a keresőmarketing eszközei egyre kevésbé önmagunkban, hanem inkább egy csapatként, szépen együtt dolgozva érhetik el az eredményeket és a konverziókat, amelyekre mindenki vágyik. Ahhoz, hogy minden elemre elég és megfelelő figyelmet szenteljünk, rengeteg energiára lesz szükségünk. Ilyenkor kérhetünk külsős segítséget szakértőktől, akik tudják, hogyan növelhetjük a weboldalunk hatékonyságát.

Kérjen ajánlatot most!

Bármi kérdése van, hívja munkatársunkat,

vagy kattintson!

Nagy Zsófia
projektmenedzser
+36 30 790 46 17
info@navisofthungary.hu