• Tudástár
2 dolog, hogy a weboldalad előrébb kerüljön a keresőkben

2 dolog, hogy a weboldalad előrébb kerüljön a keresőkben

Kétféle módszer lehetséges, hogy a weboldalad a legelőkelőbb helyen szerepeljen a keresőkben

Általában nem azért hozunk létre weboldalt, hogy azt lássuk, hogy az a Google utolsó oldalának utolsó helyén pompázik. Sokkal inkább az a célunk, hogy a honlapunk a találati lista legelőkelőbb helyén vagyis az elsők között szerepeljen. Ennek elérése érdekében a legtöbb amit tehetünk az a keresőmarketing. Ezzel kapcsolatban hoztunk pár tippet, hogy a Te weboldalad is előrébb kerüljön a keresőkben. A keresőoptimalizálás folyamata röviden így írható le:

1. Első lépésben keresd meg a számodra legmegfelelőbb kulcsszavakat

A kulcsszó kiválasztásnak hatalmas jelentősége van minden weboldal életében. Muszáj, hogy rászánd az időt, hogy megtaláld azokat a többszavas kulcsszavakat, melyeket egyrészt a felhasználók használnak, másrészt pedig a weboldaladra nézve is relevánsak. Ha megvannak a hasznos, felhasználók által kitaposott kulcsszavaink, akkor kezdődhet a móka: a weboldal teljes szövegezésének átnézése, vagyis optimalizálása a weboldal számára fontos kulcsszavakkal. Használd a szabványos H1, H2, H3-as kiemeléseket a szövegedben, mert így prezentálhatod a Google felé, hogy a weboldaladon milyen a szövegen belüli hierarchia. A kulcsszavakat a weboldalad képeinél és az URL címekben is használd.

Hogyha ezt ügyesen véghezvittük, akkor a keresőprogramokban is jobb helyezést érhetünk el. Ezt nevezik on-site keresőoptimalizálásnak. Ha ez megtörtént, akkor számíthatunk arra, hogy több minőségi látogató jöhet a weboldalunkra, akikből lehetőleg konverzió is születik majd. Mindezt anélkül érhetjük el, hogy fizetnünk kellene érte. Csakis az alapos kulcsszó kivizsgálás és az utána következő szorgalmas kulcsszavazós munka számít a keresőoptimalizálásnál - ne sajnáljuk az időt erre!

2. A másik lehetséges, de egyben költségesebb módja a Google Adwords szolgáltatás használata.

Ez egy klikk alapú rendszer ahol a honlapod elkészülte után akár pár órával is megjelenhetnek hirdetéseid a keresőkben. Ennek viszont nagy lehet a költség vonzata. Itt a legelőkelőbb helyekért hatalmas verseny folyik és több száz forint költséget is jelenthet egy-egy látogató.

Kérjen ajánlatot most!

Bármi kérdése van, hívja munkatársunkat,

vagy kattintson!

Nagy Zsófia
projektmenedzser
+36 70 428 2519
info@navisofthungary.hu