• Tudástár
3+1 módszer, amivel lefaraghatsz az AdWords költségeidből

3+1 módszer, amivel lefaraghatsz az AdWords költségeidből


Az alábbi 3+1 módszerrel csökkentheted az AdWords költségeidet, mert tudjuk, hogy te is vágysz a költséghatékonyságra!

1.Szűrj megyékre, városokra!


Nézzük meg, hogy előző hirdetéseink melyik megyékben és esetleg városokban teljesítettek jól. Ugyanis rengeteg pénzt spórolhatunk meg azzal, hogy a legközelebbi hirdetési kampányunknál ezekre a számunkra releváns megyékre vagy városokra célzunk. Ezen kívül, ha azt látjuk, hogy egy-egy megye egyik kampányunknál sem teljesített eddig jól, akkor azt nem árt, ha a következő kampányunk helyszínei közül kivesszük.

2.Időzítsd a hirdetést!


Azzal is spórolhatunk, ha nem 0-24-ben jelenítjük meg a hirdetésünket, hanem csak bizonyos időszakokban. Így például kizárhatjuk az éjszakát vagy a kora reggeli órákat, hiszen fölösleges akkor hirdetnünk, amikor mindenki az alvással vagy a munkába való jutással van elfoglalva. Ezt a döntést is jó, ha megelőzi egy kutatás, tehát megnézzük, hogy vásárlóink többsége milyen napokon és a napnak melyik szakában döntött a vásárlás mellett. Ha esetleg a célközönségünk között vannak éjjeli baglyok is, akkor persze nem érdemes kizárni az éjjeli órákat.

3.Zárj ki IP-címeket!


Ugye megvan az a mondás, hogy saját magunk ellenségei nem vagyunk? Nos, lehet, hogy ismerősen hangzik ez a frázis, de valamiért mégis hajlamosak vagyunk rákattintani a SAJÁT hirdetésünkre. S nem egyszer, nem kétszer, hanem sokszor. Ezen a ponton idézhetnénk a nemrégiben elhíresült reklámszöveg részletét: ,,De miééért?” Bizony-bizony! Amikor ugyanis a SAJÁT hirdetésünkre kattintsunk, akkor lényegében a SAJÁT pénztárcánkból vesszük ki a pénzt feleslegesen és a saját statisztikánkat rontjuk. Persze ellenőrzés céljából rá lehet menni a saját hirdetésünkre, de a hobbi kattintásokat inkább hagyjuk meg a konkurencia hirdetéseinek! :D

4.Zárd ki a mobilt, ha nincsen mobiloptimalizált weboldalad!


AdWords kampányok létrehozása előtt érdemes megnézni azt is, hogy előzőleg a mobilos forgalom hogyan teljesített, s ha azt látjuk, hogy ez az eszköz nem volt eléggé termelékeny, akkor dönthetünk amellett, hogy a kampányból kizárjuk. Ám azzal mindenképpen érdemes tisztában lenni, hogy előbb-utóbb, s inkább előbb szükség lesz arra, hogy weboldalunkat mobilra és táblagépre is optimalizáljuk, mert manapság már rengeteg ember ezeket az eszközöket használja információszerzésre és vásárlásra is.

Kérjen ajánlatot most!

Bármi kérdése van, hívja munkatársunkat,

vagy kattintson!

Nagy Zsófia
projektmenedzser
+36 30 790 46 17
info@navisofthungary.hu