Egy weboldal létrehozása után sem dőlhetnek hátra a tulajdonosok, tudniillik egy weblappal és egy webáruházzal majdhogynem folyamatosan érdemes foglalkozni – legalábbis, hogyha nagy terveink vannak vele. A meg nem szűnő gondolkodás és az örökös fejlesztési hajlam mindenki érdeke. Hiszen ki szeretne elavult, nehezen használható weboldalakkal találkozni a neten? Ugye, hogy senki? Ezen weblapok tulajdonosának lenni pedig aztán főleg nem nagy érdem. Éppen azért, hogy ezt a titulust elkerüld, összeírtunk neked egy 3 lépéses check listát, melyek mentén gyorsan leellenőrizheted, hogy a weboldaladon/webáruházadon meglátszódik-e az idő vas foga és fejlesztés után kiált-e.
3 lépéses check list a weboldaladhoz
- Ugye nem egy merő zűrzavar a weboldalad/webáruházad?
Ha a weboldalad/webáruházad nem kellőképpen átlátható, nem lehet könnyedén eligazodni rajta, nem tud az ügyfél/vevő hamar információhoz jutni rajta, akkor sajnos van egy rossz hírünk: ennek nem lesz így jó vége. Egy nehezen átlátható weboldalon kevés időt töltenek az emberek és kevésbé hajlandóak vásárolni, ami persze teljes mértékben érthető, nem hibáztathatjuk őket ezért. Éppen ezért érdemes minél előbb alapos önvizsgálatot tartanod, s írd össze, hogy melyek azok a visszatérő problémák, melyeket esetleg előzőleg már jeleztek feléd az ügyfelek/vevők, illetve melyek azok a bajok, melyek számodra is egyértelműek, hogyha rászánod az időt, hogy a saját weboldaladon/webáruházadban barangolj. Adott esetben már néhány új fejlesztés is hatalmas változást idézhet elő az életedben, s az ügyfeleid/vevőid életében is.
- Ugye a webes arculatod nem egy őskövület?
Sokan esnek abba a hibába, hogy úgy vannak vele, hogy a weblap designja nem olyan fontos, főleg, hogy ezernyi más teendői is akad a weboldallal kapcsolatosan. Ez a hozzáállás azonban előbb-utóbb képes megbosszulni önmagát, ugyanis elképzelhető, hogy számtalan ügyféltől/vevőtől esünk el csupán azzal, hogy a weboldalunk kinézete nem korszerű és pusztán emiatt nem leszünk szimpatikusak az ügyfélnek/vevőnek, s következésképp helyettünk inkább egy olyan weboldalt/céget választ majd, mely nemcsak az eszének, hanem a szemének is tetszetős. Hogy ez ne fordulhasson elő, próbáld meg folyamatosan fejleszteni, fejlesztetni a weboldaladat, hogy a legújabb vizuális trendeknek is megfeleljen, s vevőcsalogató legyen.
- Ugye van mobil és táblagép verziód?
A mai modern világban nagy helyzetelőnyre tehetsz szert, hogyha a weboldalad/webáruházad
mobiltelefonon és a táblagépen is elérhető, ráadásul megfelelően. Napjainkban erre nem szabad sajnálni a pénzt és az időt, hiszen rengetegen a mobiljukon vagy táblagépükön interneteznek, és akár ekképpen bukkanhatnak rád, a Te weboldaladra/webáruházadra. Ha nem szeretnél vevőket elveszíteni, akkor minél hamarabb készítesd el egy erre szakosodott céggel a mobil és táblagép verziódat.