A közösségi oldalak használata 3. rész
Ugyancsak nincs értelme véletlenszerűen kiválasztott Coelho-idézetekkel bombázni a közönséged, ha azok nem kapcsolódnak a cégedhez. Olyan információkat posztolj a közösségi médiában, melyek összhangban vannak a munkáddal, vagy amelyek kiegészítik azt. Ez erősíteni fogja a hitelességedet.NEM HIRDETED A BEJEGYZÉSEID
A Facebookon is elérhető a tartalmak hirdetésének lehetősége, ami kedvező eszköz arra, hogy szélesebb közönség számára is eljuttasd a posztjaidat, vagy csak megmutasd a céged. Ennek hiányában csak abban bízhatsz, hogy a követőid megosztják egyes posztjaidat. Érdemes tehát rendszeresen felturbózni egy-egy bejegyzésedet, mert ezzel léphetsz túl a jelenlegi közönséged keretein.
NEM HASZNÁLOD KI A HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEKET
A legtöbb közösségi felületen elérhető a hirdetések lehetősége, mely felkeltheti az emberek figyelmét a céged iránt. A Facebookon például a PPC-kampányokkal igen jól meghatározott közönséget érhetsz el, érdemes tehát fontolóra venni a fizetett hirdetések használatát. Sokan persze alapvetően ingyenes marketingeszközként tekintenek még mindig a közösségi média alkalmazásokra, pedig nem érdemes figyelmen kívül hagyni azt a lehetőséget, melyet a hirdetéseikkel nyújthatnak neked.
NINCS SPECIÁLIS AJÁNLATOD A FACEBOOK-HASZNÁLÓK SZÁMÁRA
A közösségi média kitűnő eszköz arra, hogy tájékoztasd a közönséged egy-egy különleges leárazásról, kiárusításról. Ha ezt folyamatosan megteszed, azzal új rajongókra tehetsz szert, akik ezért követnek a közösségi médiában. Sok cég használ már olyan kuponokat, melyek csak a Facebookon érhetők el, ezzel bővítve követőik számát.
HASHTAGET HASZNÁLSZ
Eddig sem volt népszerű a Facebookon használat során a hashtagelés, és a BuzzSumo adatai sem változtatnak majd ezen. Miközben akár az Instagramon, akár a Twitteren jól működnek a hashtagek, úgy látszik, hogy a Facebookon ez a pár éves újítás valahogy nem működik. Hashtag nélkül ugyanis 34 százalékkal több interakciót okoz egy-egy Facebook-poszt. Magyarázatot nehezen találunk, a lényeg, hogy nem kell vele foglalkozni.
CSAK EGY IRÁNYBA KOMMUNIKÁLSZ
Ez alatt azt érjük, hogy sokan azt hiszik, elegendő csak vicces fotókkal frissíteni a hírfolyamot, és semmi mást nem posztolnak ki. Ez azonban csak a felhasználók egy részét vonzza, egy más részüket esetleg a hosszabb, szöveges tartalmak foglalkoztatják.