• blog
    Tudástár
A social media használata 2. rész

A social media használata 2. rész

YOUTUBE VIDEÓT OSZTASZ MEG

 Amikor van egy videós üzenetünk, akkor vagy a YouTube-ra mutató linkkel tesszük közzé a Facebookon, vagy pedig direkt feltöltjük. A Facebook azonban egy ideje már nagyon nem kedveli a YouTube-ot, mivel konkurenciát jelent neki, és ez látszik a reakciók számánál is. A következtetés: töltsétek fel a videóitokat egyből a Facebookra.

TÚL SOK LINKET OSZTASZ MEG

A közösségi média felületeken megosztott tartalom 50 százaléka link. A Facebookon és a Linkedinen az arány 80 százalék fölé kúszik. Pedig nem nyújtanak olyan jó teljesítményt, hogy ez indokolná a nagyarányú használatukat. Érthető ugyanakkor a túlsúlyuk abból a szempontból, hogy a linkek révén tudjuk az embereket a weboldalunkra irányítani. De talán érdemes lenne kipróbálni azt, hogy több más típusú tartalom posztolása esetén nem nőne-e az elköteleződés a linkek iránt. Vagyis, ha például a Facebookon több videót osztanál meg, akkor az egyben azt is jelentheti, hogy több emberhez juthatnak el a linkes tartalmak is.
NINCS VIZUÁLIS HANGOD
 A képekkel kiegészített közösségi médiás tartalmak sokkal több reakcióra számíthatnak, mint a kép nélküliek. A képek sokkal látványosabban jelennek meg bármely közösségi média felületen, mint a szövegek, sőt az olyan újabb közösségi alkalmazások, mint az Instagram vagy a Snapchat szinte teljes mértékben a vizuális tartalomra épít. Ezért lenne szükség arra, hogy minden vállalkozás kialakítson egy vizuális hangot, melynek kihasználhatja az előnyeit.

NINCS INTERAKCIÓ A KÖVETŐKKEL

 Sajnos az nem elég, ha simán valamit posztolsz a Facebookon, amiről azt hiszed, hogy a célközönségednek tetszeni fog. A cégeknek az ügyfélszolgálati munkájuk részeként közvetlenül interakcióba kell lépniük a követőikkel a közösségi médiában is. Ez bizalmat kelt, ami rendkívül fontos, amikor egy lojális ügyfélkört igyekszel kialakítani. Egy bizonyos méret felett persze nem lehet minden ügyféllel folyamatosan kapcsolatot tartani, azonban elég az is, ha néhányukat időnként eléred, és ezt mások is látják
.
NEM A MEGFELELŐ INFORMÁCIÓT OSZTOD MEG

Amikor megjelenítesz valamit a közösségi médiában, akkor annak illeszkednie kell a céged tevékenységéhez és a célközönségedhez. Nem posztolhatsz például macskákról, ha a céged mobiltelefonokkal foglalkozik, mert ezzel csak megzavarod a követőidet.
 

Kérjen ajánlatot most!

Bármi kérdése van, hívja munkatársunkat,

vagy kattintson!