A keresőoptimalizálás alfája és omegája - 1 rész.
A keresőoptimalizálás titkát már sokan, sokféleképpen leplezték le, szinte minden szakértő másban véli felfedezni. A vélemények között itt is megtalálhatók a végletek, de ha őszinték akarunk lenni, a valóságban soha nincsenek egyértelmű, fekete-fehér helyzetek. Általában a végletek között félúton találjuk az egyensúlyt, és most is arrafelé érdemes keresgélni.A keresőoptimalizálás alfája: Profi technikai beállítások, a honlap kódolása böngészőbarát, ehhez már csupán néhány ezer leütésnyi kulcsszavazott szövegre van szükség és már özönlenek is a látogatók az oldalra.
A keresőoptimalizálás omegája: Elég a rendszeresen frissülő tartalom, a többi – mondhatni – jön magától.
A kettő közötti nagy távolságot 23 betű íveli át, ezekre is bőven jutnak még szempontok. Ezeket mindet figyelembe kell venni, nem vagy-vagy, hanem is-is alapon. Ugyanis bármilyen jól vannak is megadva a honlap technikai beállításai, tartalom nélkül nem lehet hosszú távú sikerre számítani. És ez fordítva is igaz: hiába a rendszeresen frissülő kiváló tartalom, ha nem kap figyelmet a keresőoptimalizálás, egy megfelelően optimalizált középszerű tartalom könnyedén érhet el sokkal előkelőbb helyezést a Google rangsorában.