• Tudástár
Keresőmarketing vagy keresőoptimalizálás?

Keresőmarketing vagy keresőoptimalizálás?

Sokan keverik ezt a két fogalmat, és egymás szinonimájaként alkalmazzák. Tévesen. A különbség lényeges.

A keresőmarketing (Search Engine Marketing, SEM) ugyanis egy gyűjtőfogalom, mely azon technikai megoldásokat és módszereket tartalmazza, amelyek segítségével az internetes keresőkből származó forgalmat képes vagy maximalizálni. Ennek következtében weboldaladra igazi minőségi látogatókat tudsz szerezni, hiszen a felhasználó (a kereső ember) aktívan kutat a témában, és Rád találva, aktívan keresi a megoldást az éppen aktuális problémájára.

SEM = SEO + SEA

A keresőkben való jelenlét két egymástól alapjaiban különböző megoldás-módszerrel javítható:

1) Keresőoptimalizálás

(Search Engine Optimization - SEO) A természetes találatok közötti előkelőbb helyen való megjelenést lehet javítani.

2) Kulcsszavas keresőhirdetés

(Pay Per Click - PPC vagy Search Engine Advertising - SEA) A fizetett találatok közötti megjelenést lehet segítségével megvásárolni.

Keresőoptimalizálás

Keresőoptimalizálás, Te is lehetsz a siker záloga

A keresőmarketing egyik leghatékonyabb és legolcsóbb, tulajdonképpen ingyenes válfaja a keresőoptimalizálás. Helyes alkalmazásának eredményeképpen a keresők felől rengeteg látogatóra tehetünk szert anélkül, hogy ezért fizetnünk kellene. Ráadásul, ha megérted az egész szemléletmódnak a lényegét, akkor Te saját magad, akár programozó segítsége nélkül is sokat tudsz tenni az eredmények javulása érdekében.

Szerencsére, a keresőoptimalizálásnak vannak olyan mozzanatai, amit bárki művelhet, nem kell hozzá programozó tudás, bőven elég, ha megvan az érdeklődés és a kellő időráfordítás.

Kérjen ajánlatot most!

Bármi kérdése van, hívja munkatársunkat,

vagy kattintson!

Nagy Zsófia
projektmenedzser
+36 70 428 2519
info@navisofthungary.hu