• Tudástár
Facebook használata 1. rész

Facebook használata 1. rész

Ez igaz arra is, hogy melyik közösségi média felületbe fektetsz energiát, de arra is, hogy milyen a kommunikációd ezen keresztül. Jósolni persze senki nem tud, de mielőtt nekikezdenél a munkának, célszerű minél több információval rendelkezni, hogy megfontolt döntést hozhass.

CSAK A TARTALOMRA FIGYELSZ, A PROFILOLDALRÓL ELFELEDKEZEL
Azok, akik napi szinten működtetnek egy vagy több közösségi média oldalt, hajlamosak csak arra figyelni, hogy mindig újabb és újabb, friss tartalmat töltsenek fel az adott oldalra. Ugyanakkor a profiloldalukat nem tartják karban, nem frissítik, pedig nagyon sok olyan látogató van, aki a céged közösségi média oldalát találja meg először, és onnan szeretne informálódni a cégeddel kapcsolatban. Ha ott régi adatokat, információkat talál, akkor akár az is előfordulhat, hogy nem tud veled kapcsolatba lépni, de minimum elmegy a kedve attól, hogy cégedtől rendeljen. Ezért időnként pillants rá az egyes közösségi oldalaidon a profilodra, a leírások, adatok időszerűségére, de az sem árt, ha a fotókat, leírásokat időnként cseréled!

NEM HASZNÁLSZ VIDEÓKAT
 A videók népszerűsége egyre növekszik a neten. Videókkal szélesebb közönséget érhetsz el, mivel egyre több ember számára ezek jelentik a legfontosabb forrást információk beszerzésére a közösségi média oldalakon. A közösségi marketingben a live streaming videóknak egyre hangsúlyosabb lesz a szerepük, legyen szó akár a közönséged oktatásáról, akár szórakoztatásról. A Facebook is előnyben részesíti a livestream rendezvényeket az értesítéseknél, így érdemes lassan ezzel a lehetőséggel is foglalkozni. A Buffer is arra a következtetésre jutott a vizsgálatai alapján, hogy nem használják ki kellően a cégek a videóban rejlő képességeket. Annak ellenére, hogy nagy a felhajtás a videók körül, az információk azt mutatják, hogy még messze nem használjuk ki azt a potenciált, ami a mozgóképes anyagokban rejlik. Pedig a Facebookon a videók háromszor több megosztást, lájkot biztosítanak, mint bármely más tartalom. Ezzel szemben csak a megosztások 1 százaléka videó, a maradék 99 százalékból 80 százaléknyi a link és 19 százaléknyi a fénykép. Érdemes lenne tehát mindenkinek megpróbálkozni videók posztolásával, és megfigyelni, hogy érezhető-e az elköteleződés fokozódása.
 

Kérjen ajánlatot most!

Bármi kérdése van, hívja munkatársunkat,

vagy kattintson!

Nagy Zsófia
projektmenedzser
+36 70 428 2519
info@navisofthungary.hu